Zhraagk Kızlar 36+5 im 3 gündür ayaklarım aşırı şiş ellerim yüzlerimde aynı şekilde yüzüklerim parmağıma olmuyor ayakkabılarımı giyemiyorum yere basınca ayaklarım karıncalanıyor sürekli dikiyorum masaj yaptırıyorum ama yok şimdide bunlara mide bulantısı eklendi internete baktım açıkçası hiçte iyi şeyler yazmıyor yok gebelik zehirlenmesi vs Allah korusun aranızda bu durumu yaşayan varmı? Ne yapabilirim?🤦🏻♀️😔
Reshaa Zhraagk ben 38 haftalıgm el ve ayak şişmesi bende de var gebelik zehirlenmesi için tansiyonu ölçtrn birde şiş olan kısıma elinizi bastırınca parmak izinin hemen kaybolması gerekiyormş
Yavuz_azra Zhraagk acil tansiyonunu ölçtür iki kızksrdeşimde gebelik zehirlenmesi oldu bu şikayetlerden çok zor durumlar geçirdik anne zehirleniyor tuzu hemen kes ve doktoruna sor
Gozdeerdem Ben yaşadım canım fil bacağı gibiydi. Elim yüzüm çok şişmiştim. Nst de bebeğin hareketlerini hiç beğenmedim dedi doktor. Preaklampsi diye bir durum var dedi kontrole gittiğimde günacil sezeryana aldı. 37 den sonra oldu benim ama 38+4 te de doğum yaptım. İhmal etme sakın. Hemen doktora görün tehlikeli bir durum