Kze benim bebeğim uyku arkadaşı olarak beni kullanıyor sanırım, daha 4 aylık olmadı ama sürekli yanında yatmamı istiyor, ayaklarını benim bacaklarımın üstüne atmadan uyumuyor, gece uyku sersemiyken bile aynı. Tabi bu durum benim de çok hoşuma gidiyor😂🌸