ipeekseker Merhabalar hanımlar. Zeynep kamil hastanesinde tedavi görüyorum. Adetimin 2. Günü klomen kullandırılıp aşılama yapılcak. Sizler aşılama tutsun diye neler yaptınız, nelere dikkat ettiniz. Yardimci olurmusunuz ☺
Negna- ipeekseker düşünüyorum rahim filmi çekildim 6 ay gibi bir süre verdi doktor 3. Ayımdayım henüz olmadı siz ne kadar süredir istiyorsunuz olmuyor
ipeekseker Negna- 6 yil olucak evli olali ama 3.5 senedie iştiyoruz. Gecen sene haziran ayinda rahim filmi cekildim ama bir sonuc alamadım ne yazıkki
Negna- ipeekseker ben bi 3 ay daha bekleyip yaptıracağım aşılama direk tüp bebek mi yaptırsam düşüncesi de yok değil
ipeekseker Negna- devlette düşünüyosan, aşılama yapmadan tüp bebek yapmıyolar canım. İlk aşılama deniyolar
ipeekseker Hgmom1 normalde 5 gün ama yumurta takibi yapilicak ilk etapta, yani yumurtaların büyümesine bağlı. Genellikle 5 gun, sonrasi için gün veriyolar iğneyi vurulup, ertesi gün hastaneye gidiliyo