Kızlar selam ben 30. Haftamda kontrole gittim bebeğim 1560 gramdı gayet iyi haftasına göre dediler 32. Haftamda gittim 1680 çıktı doktor iki hafta geri kalmış hiç kilo almamış dedi ama 32. Haftaya kadar her kontrolde kilo alıyordu sonradan oldu başına gelen var mı böyle napmalıyım