esra11tr umrede hamile olduğumu bilmeden 10 gün kullandım canım doktorumda hiç birşey olmayacağını söylemişti nipt testi yaptırmış temiz gelmişti hiç sıkıntı yapma içini ferah tut. Burda bir kaç arkadaşında bilmeden kullandığını okudum. Ben geçen hafta doğum yaptım 37. Haftada benimbaşka sıkıntım olduğu için bebeğimde enfeksiyon ve solunum yetmezliğinden şuanda küvezde yoksa sağlığıyla alakalı bir sıkıntısı yok çok şükür. Ayrıca ben test yapmama rağmen testim negatif çıkmıştı döndüğümde 5 haftalık hamileydim. İstanbuldaysanız cerrhpaşa veya çapada getam diye bir yer varmış bu tarz şeyleri araştıran yere gitmemi söylemişti devlet hastanesinde çalışan bir doktor ben kendi doktorum birşey olmayacağını söyleyince gerek duymadım