cansu_dgn Herkese tekrar selam buraya yaptığım ovülasyon testlerini atıyorum ve sağolsun bazı arkadaşlar testlerimi yorumluyor. Son testim koyu yarın pik olur derken yumurta çatladı galiba bugün yaptığım test (en alttaki) baya silik çıktı
Elif-ada- cansu_dgn Bende sizin gibiyim okadar üzülüyorum ki kaç aydır tam pik olmadan çatlıyor yumurta tabi gebelikte oluşmuyor ne yapicaz bilemedim ben klomen kullandim bu ay bakalkm nolucak
cansu_dgn Elif-ada- ben bu ay adet olduktan sonra bida test yapmıcam canım sende yapma bence biz stres oldukça pik göremiyoruz