Skarakus çok teşekkürler, öncelikle aşırı korkan biri olarak sezaryenden öyle korktuğum gibi olmadı🙂 ben acil sezaryene alındığım için gece 23:00da ameliyathaneye indik epidural vs doğum derken 23:30da bebeğim geldi ve ben 00:00da odaya çıkmıştım 2 gece kaldım gece girdiğim için ama planlı sezaryenlerde genelde 1 günde çıkarıyolar ama özetle sizi rahatsız edebilecek şeyleri söyleyeyim şiddetli mide bulantısı oluyo benim göğsüme kadar olmuştu full uyuşukluk hiç bişey hissetmiyosunuz sadece dokunduklarında elektrik çarpıyor gibi oluyo ama beklediğimden rahat ve iyi geçti şuan 8. güne girdik gayet iyiyim 10 günde bantlar çıkıyo zaten🙈🙏🏻