DamlaSu bende özel sağlıktan üniversiteye geçmek zorunda kaldım doktorum üniversiteye geçtiği için aynı endişe bnde de vardı bir kaç tanıdığım üniversite için olumsuz bişey söylemediler ama benim aklıma takılan sadece üniversite = öğrenci inşallah acemiler denk gelmez