Ase123 bizde 19+4 üz 5 günde önden gidiyoruz biz 18. Haftada aşımızı olduk 🙂 ilk gebeliğim 18. Haftadan beri çok az az hissediyorum ama şu 3 4 gündür baya tekmeliyor net hissediyorum artık birde bende aşırı doğum heyecanı vardı ama yavaş yavaş korktuğumu hissetmeye başladım heyecan korkuya dönmeye başladı hemen yüreğim sıkışı veriyor sanırım korkuyorum benn artık 🤦🏻♀️🥰🤲🏻