Merhaba hayırlı günler herkese
Daha Yeni hamileligim. Yaklaşık 5 haftalık felan olması gerek tahminimce , dün kanamam başladı yerleşme kanaması da geldi ama sanki adet görüyor gibiyim.
Dün acile gittim bu kanama normal diye kadın doğum aciline almadılar. Salı gününe Randevu aldım başına daha önce böyle bi kanama gelen varmı 2.gun bugün kanamanin ve kan testi de verdim beta pozitif.