fff9898- Elaydaaaa ah keşke bende sizleri gibi doğurabilsem 38 haftalığım ne sancı var ne açılmam var bebeğim gelişimi kilosu önde baş aşağı pozisyonda ama kanala girmemiş doktorum çok bekletmem diyor belirti gelmiyorsa sezaryan olabilir dedi :(
Kubrayildiz- fff9898- bence yine de 40ı doldurun bazen bebekler 1 saat içinde kanala iniyormuş 40 dolduktan sonra yapacaksa sezeryani öyle yapsın en azından erken doğmamış olur bebek
Kubrayildiz- Ya benim de bugün 39+2 olduk ama ne sancım var ne açılmam ne de doğum belirtisi haftaya cumaya kadar bekleyelim dedi doktor kanala inmiş dedi ama karnım da hiç inmedi aşağı ne yapılabilir bilmiyorum
Elaydaaaa Kubrayildiz- Rabbim normal doğum nasip etsin çünkü hemen toparlanıyorsunuz. Beni saat 5 te yatışa aldı. Sonra bir serum geçirdi. Bugün saat 12:25 dk dünyaya geldi.
Kubrayildiz- fff9898- inşallah gelir ben de bekliyorum her gün bugün artık olur diye ama erkek bebek 40ı doldurmadan kolay kolay gelmiyormuş sanırım baya bekleyeceğim.
fff9898- Elaydaaaa keşke elimizde olsa bende hep normal doğum niyetliydim şuan ne sancım var ne belirti bu gidişle sezaryan gözüküyor bebeğimi sağlıkla kucağıma alayım da