Merhaba sevgili anneler, haftaya sezaryan doğumum var ama benim bebeğimin hala bir ismi yok. Eşimle asla uzlaşamıyoruz. Ben hep karan ismini sevmişimdir, anlamı; katkısız mashum temiz sözünün eri ve yiğit anlamlarına geliyor. Ama birde karanlık anlamı varmış. Sırf bu yüzden eşim karan olsun istemiyor. Barlas ve bera isimlerinide güzel buluyorum onlarada yaklaşmıyor. Kendiside kıvanç olsun istiyor, ben de benim dediklerimi beğenmediği için ona yaklaşmıyorum resmen bebeğimiz dünyaya gelecek bizde ki inat hala sürüyor. Sizce söylediğim isimler nasıl? Siz olsanız hangisini tercih ederdiniz?