Arkadaşlar merhaba. Kartal avicennaya giden memnun kalan var mı? Doktorunuz kimdi? Ben birsen hanıma gitmek istiyordum ama yorumlrı çok korkutucu. Aynı hastanede Fatih bey varmış. Ona giden var mı? İlk kızımı ataşehir avicennada doğurdum çok memnun kalmıştım. Avicenna hakkında bilgi verrm olursa çok sevinirim