Kızlar gecikmem var ancak pcoluyum geç döllenme oluyor hep gebeliklerim şimdi kan ve idrar verdim ancak kanda betaya bakmamışlar beta hcg (idrar) yazıyor eğer gebelik geç döllenmedeyse kanda belli olur idrarda belli olmaz diyolar doğrumu yanı kan almışlarken neden idrardan bakarlar anlamadım aynı sonucumu veriyor?? Ben zaten evde test yaptıgımda idrarda çıkmıyorki