cndkrm Merhaba, ilk haftalarında yoğun karın ağrısı normal mi? Kanama vs. yok ama regl gibi hatta daha yoğun ağrılarım oluyor.
HazelSeren cndkrm kasık ve bel ağrıları oluyor canım onun dışında bebek yerleşirkende bi ağrı oluyor eğer şiddetlenirse doktorundan magnezyum iste agrıya iyi geliypr
Mervecimmm cndkrm ilk hamileliğimde hiç sancım falan olmamıştı 6. Haftada test yapınca hamile olduğumu anlamıştım. Ama 2. Hamilelikte 4. Hafta yani adet döngümde müthiş sancı çekmiştim.
cndkrm HazelSeren teşekkür ederim peki kaçıncı haftada kese görünür şu an hcg 53 çıktı çok yeni dediler, son adet tarihim 18 temmuz ama korunmasız ilişkim 1-5 ağustos arasıydı kaç haftalık oluyor acaba 🥲
Salihaa16 cndkrm benim de son adet tarihim 19 temmuz ona gore hesaplanıyor 4+5iz sende 4+6 ama gec dollenme olmus olabilir senin de. Benim de beta 159 cıktı. Kanı ne zaman verdin adetin kac gun gecince