Sedaykas Kızlar selam 10 haftalık gebeyim yaklaşık 15 gündür ara ara sürekli gözüm seyiriyor sizde de olmuşmuydu sizce neden olur ? Doktoruma sormayı unuttum
gamze6606 Sedaykas aa bu bende de olmuştu doğumdan sonra geçti ama. B12 eksikliği, uykusuzluk gibi sebepleri olabilir. Benim B12 m çok düşmüştü iğne kullanmıştım. Bı sorun doktorunuza bence.
gamze6606 Sedaykas korkmanıza gerek yok bence, benim doğuma yakın o kadar sıklaşmışti ki iki gözüm de sürekli seğriyordu, doğumdan sonra unutmuşum bile hiç olmadi, postu görünce aklıma geldi aynı şeyi yaşadığım 😂