sln35 merhaba bizim yatak odamız çok küçük dolabımızı bile yanımıza alamadık o yüzden anne yanı bebek aldık. Çok araştırdık vivense marka ahşap anne yanı aldık kurulumunu eşim yaptı. Hem çok şık ve kaliteli hem çok kaba değil bir de 5 yaşına kadar Bile kullanabilirmişiz 😀 resim atmayı bilsem atardım da bilmiyorum 🤣