Minkkk size tavsiyem mantarı ve enfeksiyonu geçirmeden hamile kalmaya çalışmayın, hem kimyasal gebeliğe yol açıyor, hemde hamilelikte en istenmeyen ikili, çünkü vücut iyice elverişli oluyor, iyileştiremiyorsun bile, hiç acele etme, önce tedavini tamamla, tamamen geçsin ondan sonra dene, ve sen hijyenine dikkat ederken eşinde dikkat etmeli, yoksa sar başa aynı şeyleri yaşamak çok can sıkıcı, insanın hayat kalitesini düşürüyor