catmomm öyle şeyler izlemek sadece sizi korkutabilir, doğumdan soğutabilir, normal doğum yaparsanız doğum esnasında zaten hiç bir şeyi gözünüz görmeyecek, önünüze de örtü örttukleri için bir şey gormeyeceksiniz ve o an zaten umrunuzda bile olmayacak, doğurmaya ikinmaya odaklanacaksiniz. Sezeryan olursa yine aynı sekilde hic bir şey gormeyeceksiniz örtulerden. Ben normal doğum yaptım gördüğüm tek şey kucagima verdikleri kızım oldu. Devamını hatirlamiyorum bile.