Hanımlar benim göğüs ucum ergenliğimden beri böyle ben bunu normal zannediyordum. Şimdi 30 haftalık hamileyim araştırırken gördüm göğüs ucu yarası da böyle oluyormuş. Kafam çok karıştı öyleyse benim göğüs ucum yıllardır yara mı yani? Emzirmeme engel mi bu, benim gibi olan var ki lütfen varsa yazın
