Bugün tam 36+0 olduk 🤗 Vücudumdaki dehidrasyon, enfeksiyon ve TT keton pozitif yüzünden hastanede yatıyorum. Bu yatıştan önce 39. haftada suni sancıyla doğuma alırız diyorlardı diyabetimden dolayı. Şimdi bu hastaneye yatış ve buradaki değişimlerden ötürü doğum planı hakkında ne derler bilemiyorum 🤷🏻♀️