Aylaa123 Emzirme yastığı alalım mı çok gerekli mi ? Evde bir yastıklada aynı işi görebilirmiyim ne diyorsunuz kızlar
YigitPoyrazMomm Aylaa123 benim işime çok yaramıştı eğilip kalkma yoktu sabit bir şekilde emzirdim ve rahat🌼
Ummuarbc Aylaa123 bende aldım daha kullanma fırsatım olmadı ama kuzenimde gördüm çok büyük rahatlık yastıkla aynı olmuyor
Churcill Aylaa123 ilk zamanlar çok iyi oluyo bebeğe pozisyon veremiyosun çünkü acemisi olunca 🫢 alıştıkça ihtiyaç kalmıyo o da işte 4 5 ay bence en fazla
gktgmom Aylaa123 ben aldım ama tabi daha kullanmadım işe yarayacağını düşünüyorum aynı zamanda bebeğinizle tummy time yaparkende kullanabilirsiniz karın üstü yatırıp
Aylaa123 gktgmom bende emzirme için kullanmasan bile etkinliklerse kullanırım diye düşündüm de emin olamamıstım teşekkür ederim 🌸
Aylaa123 Xxxxci tamam bende bir bakayım teşekkür ederim . Bebek mi emzircezz cephaneye mi gidiyoruz belli değil allahımm bunları takana kadar bebek kendimi yırtar 😂😂
gktgmom Aylaa123 kılıfı çıkarılabilenden tercih etmenizi tavsiye ederim temizlik bakımından ben öyle yaptım diğer türlü yastığı yıkamak zor oluyormuş çünkü
Aerithma Aylaa123 çok büyük rahatlık oluyor alınmalı diye düşünüyorum. Bebeğimde çok seviyor emzirme yastığında yatmayı.
Aylaa123 gktgmom benim bulduklarımda kılıfı çıkarılabilir yıkanması zor yada yıkanamayan seyleri hiç sevmem 😂
bahocum Aylaa123 ben arada elimin altında normal yastık varsa onu kullanıyorum ama emzirme yastığı kesinlikle daha konforlu geliyor
1_papatya Aylaa123 emzirme yastığını daha sonrasında tumy time yapmak için kullanabileceğimi düşündüğüm için bende aldım