Bence 16. Haftadan sonra rahatlıyor insan bende sabahları sürekli kusuyodum, herşey kokuyodu doktorum prilam vermişti. Tabiki bunlad olacak şeyler ama belli bi zaman sonra azalıyor. Dünyanın sonuda değil yani. Önemli olan zaten bebişin iyi olması diye düşündüğünde kendini daha iyi hissediyorsun🌸