Gizemiii turkan403 erkek dedi 3 kere gittiğimde de hep erkek dedi ama devlet olduğu için net birşey demiyor. Maşallah sizede Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin🤍
turkan403 Gizemiii kiz inşallah benmki de erkek der kiz cok geç öğreniliyo normslde iki kizim var benimde sağlıklı olsun basta tabi ama devlet normalde de cok gec söylüyo🤭🤦
Gizemiii turkan403 tabi eli ayağı düzgün olsun sağlığı yerinde olsun erkekte kız da olsa ne fark eder
turkan403 Gizemiii aynen öyle bnm iki kizim var ama gönül de istiyo ki iki meyvesinden de olsun rabbim gönlümüzdekini versin hepimize inşallah 🤗
Zeynepgmsbs61 turkan403 yok daha birdahaki haftalarda randevum var sorarım ama devlet hastaneleri pek demiyormus bakalım ☺️ hayırlı olsun inşallah sizinkide