Mirom Doktor bana yeme demişti hiç yemedim içinde çiğ yumurta var çünkü yemesen dha iyi olur her canının çektiğini yemesen de olur bişey olmaz😄 ben burda canının sabun tozu çektiğini söyleyenleride gördüm ama sonuçta canı çekiyor diye yiyemez yani bunu😄
Benimde dün gece canım aşırı birşey çekti ama ulaşamadığım birşey bu mevsimde kaldı öyle😂