Ece5454 benim de doktorum hiç böbreklerime bakmamıştı. Doğum için bi doktorla görüşmeye gittim o demişti böbreğime ultrasonla bakıp. Ama bir problem olmadığını söyledi doktor, idrar kültürü testi falan yaptı temiz çıktı. Doğumdan sonra normale döner dedi. Başkalarında da oluyormuş gaz sancısı normal demekki:)Sağlıkla gelsin bebişler