Uyurken ya da uzanırken sürekli kendimi sağ tarafa dönmüş buluyorum. 32+1 iz. Soluma yatınca da ağzıma sürekli acı su yükseliyor sağa yatınca geçiyor. Sağ tarafıma yattığım için vicdan azabı çekiyorum bebeğe zarar veriyorum diye ama yatmadan da yapamıyorum. Hamile yastığım var belimi ve karnımı da onunla destekliyorum ama yine de sağ tarafta rahat ediyorum sanırım hep sağa dönüyorum. Sıkıntı olur mu? İzlediğim videolarda da sürekli sol tarafınıza yatın uyarıları veriyorlar sol taraf daha sağlıklı diyorlar