Arkadaşlar merhaba pazartesi yumurta toplamam var bugun 21:30 da çatlatma iğnesi vuruncam ama kan sonuçlarımda 4 tane referans dışı sonuç var crp 5.5 biraz yüksek ve kırmızı kan hücrelerin degerleride biraz düşük referansın az altında hemşiremiz eger herhangi bir sorun olursa size haber veririz dedi sonuçlarım çıktı ama arayan olmadı aklım takıldı tüp bebekte kansızlık yaşayıp pozitif gören var mı