NK1661 Herkese merhabalar yenidoğan kıyafetlerimi makinemin bebek ayarında 40 derecede yıkadım sanki biraz sertleşmiş geldi öyle kalsa mı yoksa yumuşatıcıyla tekrar yıkamalı mıyım? Sorun olur mu ya üzüldüm valla 😞
eminece93 NK1661 ben hepsini 30 derece 800 devir sıkmada yikadim, yumuşatıcıda kullanmadim ve sonra yapinca yumusak oluyorlar. Henuz kullanmadigi icin dereceyi 30 sectim
1_Pandackk NK1661 kuruduktan sonra ütülerseniz pamuk gibi olurlar bende bebek programinda 40 derece 800 devirde yıkıyorum
HelloooMomy NK1661 canım yumuşatıcı konmamalı bebek kıyafetlerine. İstersen araştır ya da doktoruna sormadan yapma.
NK1661 HelloooMomy yenidoğan özel olanından aldım onunla yıkayacağım , normal yumuşatıcı değil e bebekten aldım kızlarım 😊