Kızlar merhaba 14 haftalık gebeyim şuan göğüs uçlarımda acılar daha şimdiden başladı ilk kızımda 4 kere mastit oldum ne yaşadığımı mastit olanlar bilir o zaman gümüş kapak falan daha yoktu şuan onları çok övüyorlar alsam şimdiden kullansam daha çok mu erken?