Merhaba kızlar dün kontrolüm vardı 39+2 haftalık hamileyim doktor bebeğin henüz kanala girmediğini söyledi haftaya 40 haftalık oluyorsun eğer kanala girmediyse henüz gel sezeryan mı yoksa normal doğum mu tekrar konuşalım dedi çatı muayenemde normal doğum için uygun olduğumu söyledi doktor ne yapmam gerekiyor sizce normal doğumu çok istiyorum