ngksu Kızlar son posttada yazdım dikişin üstündeki uyuşuk şiş olan yerin orası bi tık üstü ağrı vardı içerde yumru gibi bişey sanki bugün açıl yeşilimsi biyere çarpma gibi morarmış hafif normalmi? Başına gelen varmı?
Epifizbezi ngksu doktorunuza görünmenizde fayda var bana normal değil gibi geldi normal olsada olmasada doktora gidin
Meryykb01 ngksu bende olmuştu ve aşırı ağrı yapıyordu hematom kan toplamıştır muhtemelen dr bakıp duruma göre antibiyotik verir veya cerrahi müdahale yapar