Eliyuss Hastane için alacagim , hasta bezinin cırtlı olması doktor ve hemşireler içinde kolaylık sağlıyormuş . Dikiş yerine ya da kanamaya bakmak için . Siz hangisini tercih ettiniz ve rahat ettiniz ?
Rumeysa_01 Eliyuss hastanede hasta bezi kullandım cırtlı hastaneden çıkarken ve evde depeend kullandım çok rahat ettim
SancarMom Eliyuss Arkadaşım sezeryan oldu hastanede ve evde depend kullandı kanaması azalana kadar çok memnundu bende normal veya sezeryan hangisi olursa depend kullanacağım
Rumeysa_01 Eliyuss kanama kişiden kişiye değişir azlığı çokluğu canım benim ilk zamanlar biraz yoğundu
Caglab Eliyuss kanamanıza göre orkide geçersiniz. Çok yoğun olduğunda depend kullanmak çok rahat oluyor. Ama sezeryanda çok uzun depend kullanmamak gerekiyormuş sanırım.havasız bırakınca enfeksiyon riski artıyormuş.ama zaten 3. Veya 4.günde ped takma seviyesine geliyor kanama.
Eliyuss Ozeeer depend kilot bez . Hasta bezi bebek bezi gibi yanlardan cırtlı açılıyor . Kilot bez giyip çıkarmak zor olabilir . Sezeryan sonrası degistirmek de zor olacaktir . Ama depend de çok önerildi burda . Heralde ikisini de alıp tecrübe edinecegim 😅
melektb Eliyuss Ben normal doğum yaptim denend kullandım memnun kaldım. Ama sezeryan için öyle durumlar var ise hasta bezi mantıklı.
hepoyleolurzaten__ Eliyuss üç dogumumda da depend kullandım aşırı rahat ve kullanışlı pazartesi doğum yapicagim yine depend aldım
gktgmom Kızlar ben şu an 62-63 kiloyum sizce hastane çantasına hangi beden depend koymalıyım hem m beden hemde l beden aldım ama kararsız kaldım
Bebisco gktgmom 70 kilo ile doğuma girdim m almıştım kullandım ama sezeryen olsa l tercih ederdim hafif topladı göbeğimi ona göre ayarlayabilirsin canım
Nananan gktgmom bende o civarlarda kiloyla doğuma gittim M beden almıştım ama benim kalçalarım geniş olduğu için biraz dar geldi bence ne olur ne olmaz L koy çantana
Bebisco Eliyuss kesinlikle depend doğumhanede hasta bezi taktılar çuval gibi bişey hiç sevmedim insan kendi kendine değiştiremez zaten onu odaya geldiğim gibi çıkartıp depend giydim çok rahat derli toplu ikinciye hamileyim yine ondan alıcam
Betul-97 Eliyuss depend kullandım ebe cırtlı alsan daha rahat olur bizim için demişti çünkü dikişlere baktılar hep alttan. Bana 2 tane verdiler ama onu giymeyi ben başaramadım giymesi zor geldi belimde durmadı
Nananan Eliyuss ben depend kullanmıştım herşeyi güzel ama ben normal doğum yaptım giyerken zor oluyor eğilmek fln o açıdan güzel değil başka ne kullanılır bilmiyorum şuan ikinciye gebeyim depend kullanmiycam keşke depend bebek bezi gibi yanları cırtlı olsa güzel olurdu