Nisapoyraz4270 Bugün 36.haftaya girdim bazen tekmelerini karnımın alt tarafında hissediyorum sizce doğum yakın mı
Melek3675 Nisapoyraz4270 haftamız aynı sizinde rahiminiz ağrıyor mu tam üst kısmı canımı çok acıtıyor
yeni-annelik Nisapoyraz4270 36+5 haftalığız bizde bebek aşırı sağ tarafıma toplanıyor nefes alamıyorum resmen en son baş gelişti kanala girmesini bekliyoruz demişti doktor bu kasılma mı oluyor karnım taş gibi
Tugceaker Yok canm öyle hissetmen normal artık dönicek aşağı baskı hissedeceksin 38 den sonra eli kulağında diyebilirsin
anuralici Bende şuan 38+4 um doktorum bol yürüyüş egzergiz önerdi, ama belim o kadar ağrıyor ki tık tık sesler geliyor sağ kaşığın da çok ağrı var sizce ne yapmaliyim
anuralici Tugceaker inşallah bugün tekrar yuruyecgim ama inanın. O kadar ağrı var ki doktora dün sordum kontrol vardı doğum kanalında da değilmiş yani bu kadar ağrı peki neden oluyor anlayamadım da
cerend2024 Tugceaker Ne kadar yürüyüş yapıyorsunuz? Bi de tempolu mu hafif mi? Her gün aynı enerjiyle uyanamıyorum bazı günler çok zor oluyor yürümek
Tugceaker cerend2024 hafif tempolu yürüyüşler yapın canım çoksa yormayın bebişide kendinizide ben şuan 3 aylığım 5 6 aydan sonra başlıcam yürüyüşlere
Nisapoyraz4270 yeni-annelik benimde karnım taş gibi oluyor sonra geçiyor karın alt kısmımda tekme atıyor arada vajina bölgeme ağrı giriyor pazartesi günü kontrolümüz var bakalım ne diyecek
yeni-annelik Nisapoyraz4270 benimde pazartesi günü kontrolüm var 37. Haftama giriyorum nstye gireceğim bakalım ne olacak