alinsmom_ Kızlar 35+4deyim avuçlarımı sıkamıyorum, ellerimi de tam kapatamıyorum bu sorunu yaşayan var mı?
Edaacar-ozkan alinsmom_ evet şişlik ve uyuşukluktan oluyor ödemde varsa tam nokta atışı ben doğum yaptım 40 gün oldu açıp kapatıyorum artık ama parmaklarım uyuşuk hala
Ozgis1s alinsmom_ benimde öyle özellikle sabah kalktığımda ellerim kapanmıyo çok komikler 😂 ama tansiyon problemin yoksa normal olduğunu düşünüyorum yine de tansiyonunu takip et bence 🥰
KonuMankeni alinsmom_ ben de aynı şeyi yaşamıştım canım. Benim de tansiyon şikayetim yoktu ana ellerim öyle oluyordu. Sebebini ben de öğrenemedim ama korkma sağlıklı bir kız bebeğim oldu 😁😁 Doğum da normaldi. Yani demek istediğim herhalde bazen oluyor böyle şeyler
alinsmom_ KonuMankeni ayyy Allah analı babalı büyütsün darısı başıma ben de normal doğum istiyorum bebeğim de kız🥰
Caglab alinsmom_ şu an bu sorunu yaşıyorum.doktoruma anlattım kalsiyum verdi. Vücuttaki ödem sinirleri sıkıştırıyormuş.isterseniz doktorunuza danışın. Ben geceleri ağrı ve uyuşmadan dolayı uyuyamıyorum.
Nnk87 alinsmom_ 34 olcam bende sabahları bacaklarımı zor açıyorum. Ellerimde de arada oluyor aç kapa yapıyorum. Ödemin etkisi büyük ihtimalle🥲