birkimseee Haftada rapor almıştım ama haftalık almam gerekiyormuş, 35in sonuna kadar deniyor ama bu günlerde olur mu
gknlpln birkimseee 35+6 ya kadar raporla uçabilirsiniz. 36+0 dan sonra uçamazsınız. Normalde kontuar görevlisinin sorması lazım bazen sormaya biliyorlar. Haftanızı az da söyleseniz kontuar görevlisi sizr inanamaZsa uçuşa kabul etmeme yetkisi var.
birkimseee alinsmom_ 35in sonuna kadar dedi bugün aradığım firmadaki kadın ama 36 içinde mi oluyoruz :/ bu hesabi pek bilmiyorum
birkimseee gknlpln ben de riske atmak istemiyorum o yüzden rapor alacam tekrardan inşallah kabul ederler hayırlısıyla ya
Hosgeldiannelik gknlpln ben de onu merak ediyorum ben 26 da bineceğim uçağa ve baya dev hamileyim. Sorsalar ve inanmasalar ne yapacağım diye düşünüyorum. Açıp bıu uygulamayı mı göstereceğim 😁
birkimseee alinsmom_ 35in sonuna kadar uçabilirim demek di mi bu Yani 35+6 yani en son olması gerekir umarim
birkimseee CLozd sjshshsh doruu ajet son zamanlarda çok sıkıntı yaptı ama rotarsiz yolculuklar dileriz:)
gknlpln Hosgeldiannelik aslında sormaları lazım. İşini iyi yapan birine denk gelirseniz doktor raporu isteyenilir. Ama genelde “yolcu beyanı esastır “ 😂 havayolu çalışanıyım bende doktordan rapor aldım şirketin verdiği bilet hakkıyla uçağa binemiceğimi anlayınca normal bilet aldık online checkin yaptık direkt uçağa geçtik kimsede bişi sormadı 😂
Hosgeldiannelik gknlpln umarım benim de öyle olur, ödüm kopuyor havalimanında kalacağım diye 😁 çünkü daha şimdiden aa doğum ne zaman soruları alıyorum. Baya dev gibi bir göbeğim var. Havalimanında inanmasalar haklılar yani 😁
gknlpln Hosgeldiannelik işinizi garantiye alip doktordan rapor alın isterseniz riskli bi durum yoksa zaten verir. İşini iyi yapan birine denk gelirsiniz, ya da o gün denetim vardır bişi vardır size denk gelir kalmayın sonra havalimanında😅. Bide rapor 1 hafta geçerli