Rabiul glsahbaydemir 14022024 sacmalamakizim İlk regl nasıl geliyor azmı çok mu ? normal regli dönemi gibi ağrı oluyor mu ilk olduğumuz zaman 😆
Nananan Rabiul normal doğum yaptım tam olarak kaç gün hatırlamıyorum ama ben kirkimin içinde olmuştum doğum kanamalarım bitti adet oldum kirkimin içindeydi tam gün olarak hatırlamıyorum sonra da düzenli devam etti
Rabiul Nananan kanamam bitmişti gece tekrar başladı acaba regl mi oldum diye düşündüm Çarşamba günü kırkım çıkacak
14022024 Rabiul normal adetim gibi gelmişti benim agrida normal adet agrimdi ama sonrasında bir sene düzene giremedim sürekli geçikmiştim
Nananan Rabiul doğumdan sonraki kanama kirli akıntı gibi bişey oluyor adet kanamasını anlarsın sanırım birde benim doğumdan sonraki akıntım iki hafta içinde bitti çok sürmedi
Hulya-003 Rabiul ilk doğumda 40 çıkar çıkmaz oldum 2.de 2 sene olmadım ara ara ⅔ damla geldi sadece pcosluyum zaten Dr normal dedi 🤷♀️
Ebbruc Rabiul 48.günde olmuştum, ağrısız olmuştu diye hatırlıyorum normalde %70 sancılı geçer benim regl dönemim