Yeniyeniden yani pardon da siz 40 yaşında hamile kaldınız çalışıyosunuz sıkıntınız yok diye herkes sizin gibi olmak zorunda mı? Ne kadar basit öyle konuşmak keşke bizde evet yaşamasak ama her bünye bir değil her hamilelik de aynı şekilde 3 aylık hamileyim gezmiyorum gezemiyorum malesef istesem de boş konuşmayın gezmeden de yoruluyosun evde otururken yerim de olsanız da anlasanız keşke koca karı söylemlerinizi kendinize saklayın artık ve herkesin aynı olmadığını kafanıza sokun. Çalışmak zorundaydınız madem 45 yaşında çocuk yapmasaydınız derler adama buralarda gelip sallamayın ona buna