Ayın 13nden beri iki çizgide koyu normal mi acaba, reglim çok düzenlidir en fazla 1 bilemedin 2 gün şaşar o kadar düzenlidir. Bu ay antibiyotik kullandım onun etkisiyle mi çatlamıyor acaba . Sadece 16 ve 17 sini değerlendirebildim diğer günler rahatsızdım.