Gmzbltylmz Merkez prime hastanesinde doğum yapan arkadaşlar doktorunuz kimdi tecrübelerinizi paylaşırmısınız
Sude41 Gmzbltylmz ben 2 tarama testini yaptırmıştım orda doktorum cihangir beydi. Çok ilgilendi. Doğum yapan hastaları gayet memnundu hocadan.
Ayse_2807 Gmzbltylmz ben özel muayenesi olan Mevlüt Akın Azmana gidiyorum dogumlarini orda yapıyormuş çok bilgili bir doktor çok memnunum
Kbrakus Gmzbltylmz Ben kendisine gidiyorum henüz gebeliğimin başı iki kez gittim baya ilgili bi doktor ama bende kararsızım Pendik Medical parka gidecektim normalde orda doğum paketi 105 bin tl dediler merkez prime ile görüştüm 55 bin dediler baya fark var Melda hanımda devam mı etsem diyorum
Niluka bugün fiyat aldım sezeryan 27 bin.. eğer tercihe bağlı sezeryansa 10 bin tl ek ücret. La sanane benim tercihimden! şaka gibiler geçireyim de hikayeli olsun cinsinden