Cosimaniehaus Gultenakkoyun ben de öğretmenim, bizim normal maaşımız yattığı için toplu para almıyoruz diye biliyorum. Çok az bir miktar alıyoruz yani 300-500 bir şey( tek seferlik) arttığını sanmıyorum.
surprizbebe Gultenakkoyun siz sadece tüm annelerin aldığı doğum yardımını alacaksınız ilk çocuk 300 lira. 10 yıldır böyle hiç zamlanmıyor😂
Yeniyeniden Cosimaniehaus nasil alamıyorsunuz her kadın doğum parasi alabiliyor 90 iş günü ssk olmak gerekli
surprizbebe Yeniyeniden öğretmenler emekli sandığı. Onlarda rapor parası diye bi sgk ödemesi de yok mesela.
yokusbebek Gultenakkoyun Maaş almaya devam ettiğimiz için doğum parası yok diye biliyorum. Ama İlksan uyesiyseniz başvuru yaparsanız doğumdan sonra 2500 TL yardım oluyor.
Gmom Gultenakkoyun 657 ye bağlı devlet memuru olanlar doğum izni bitene kadar aylık maaşlarını her ay ayın 15 inde almaya devam ettiği için doğum parası diye bir şey almıyorlar. Çünkü biz normal maaşımızı almaya devam ediyoruz