Ohhhooo piyasada ne kadar ürün varsa hepsini kullandım
Toz saşeler, kremler, antibiyotik, cranberry, turna yemişi yedim, innozpro, flora , fitiller , nioli yağı
Günde 4 lt su içiyorum
Doktorum bu sefer bunun kronik olduğuna karar verdi çok uğraştı adamda ne varsa her ürünü kullandırdı bu sefer bi krem verdi cleocin diye şırınganın içine sıkılıp vajinaya enjekte ediliyor 7 gün boyunca ve sabah akşam nidazol fitil kullanıyorum bakalım sonuç nasıl olacak