Geçen hafta 23 aylık oğlum için kan tahlili vermiştim b12 si referans dışı çıkmış olması gereken değer 120-400 diyor oğlum da 600 çıkmış neden yüksek çıkar bir bilgisi olan var mı görünce tedirgin olduğum tsh demir falan bakılmış onlar normal değer görünüyor