Aleyna48 Arkadaşlar cinsiyet belli değil fakat ben ilk hamile kaldığım zamanlar hep kız görüyordum dün erkek gördüm ve ismini de duydum Kaan da ismi duyduğumuz ismi koymak zorunda mıyız eğer erkek olursa
14022024 Aleyna48 ismi koyup koymamak sizin tercihiniz ama benimde aynı şekilde ilk oğlumda rüyamda isim söylediğimi görmüştüm ama doğumum yakındı artık oğlumun herşeyi hazirdi koyamadik şu an ikinci oğluma hamileyim rüyamda gördüğüm ismi koyicaz
Mavisevgim Aleyna48 ben de erkek olduğunu gördüm adı Ufuk du erkek oldu ama ufuk koymadım öyle bir zorunluluk yok rüya işte
Aleyna48 14022024 benim daha cinsiyet belli değil ama oğlum var bir tane kız olsun istiyorum ama erkek gördüm
Ececikko Aleyna48 annem de bana hamileyken rüyasında bir dede görüyor ve dede ona Alper ismini söylüyor ama ben kız oldum 😅 Hayırlısı yani bakarsınız kız olurr
Aylaa123 Aleyna48 bende rüyamda isim görmüştüm oğlum oluyor rüyamda azat diye sesleniyordum ama tercih etmeyeceğim bir isim olduğu için koymak istemedim ben açıkcası ama hoşunuza gidiyorsa koyun . Ben oğlumun adını Alaz kaan koyucam bu arada 😂
zeynosileannis Aleyna48 hamilelikte görülen rüyalar tuhaf ya bende kızımda hep erkek görüyodum erkek ismi falan duyuyodum ama kız oldu 😂 çok ciddiye almıyorum artık. Tabiki koymak zorunda değilsiniz hoşunuza gittiyse o ayrı tabi