Derya341986 daha önce düşüğüm olduğu için bu hamilelliğimde 15. haftamda oldum o günden beride yatıyorum suan 33 haftalık olduk banyo ve lavabo harıcı kalkmıyorum yemeğimi bile yatarak yiyorum serklaj sonrasıda hıc agrım olmadı suan agırlastıkça kasıklarmda agrı ve baskı oluyor