Herkese selammmm
Kızlar burda bazı arkadaşlar benim ovülasyon testlerim pik olmamasına rağmen en koyu günü değerlendirdim hamile kaldım dediler. Aranızda böyle bir şey yaşayan var mı??? Pik olmayıp sadece testlerin içindeki en koyu testin olduğu günü değerlendirip hamile kalma şansımız var mı? 