Aslında detaylı ultrasona ayın üçünde girmistim o zaman normal görünüyordu herşey. Sadece kuyruk sokumunu rahim duvarina yasladigi icin bebek gorememisti doktor bugün icin tekrar cagirmisti. Bugün gittiğimde kalbine vs tekrar baktı. Kalp kapağında kaçak var dedi. Bunun genelde cocuklarda olabilecegini bazen kapandığını bazen kalıcı olduğunu ya da down sendromuyla iliskili olabilecegini soyledi. Amniyosentez veya fetal DNA önerdi kabul etmedim. Bir ay sonra tekrar bakalim dedi. Böyle bi durumla karsilasan oldu mu ? Bu kaçak dediği bildigimiz üfürüm sanırım. Aklıma takıldı umarım geçici bir durumdur.