Digez-44 Canim bende çok kustugum icin acile gitmistim.Eger beslenemiyorsan kadin dogum aciline git.Serum ile degerlerini normale getirsinler.Benim 10.haftada azaldi.Suan 11.haftadayim baya azaldi çok hafif.2.ayda artis gösterdi bende de.
Kalp sıkışması icin bir sey diyemiyorum canim,gaz olabilir mi?