1prens1prenses_ Dün doktorum dediki Haftaya ikili ultrason alalım o zaman tam 10 haftalık oluyor Şimdi adetime göre 12 13 haftalık ama Benim hamile kalma sürem 9 haftalık çünkü o zaman tedavim vardı bıraktım eşim yanına gittim hemen hamile kaldım girişteki sekreter dedim haftasını ama önemli olan adetin ilk günü dedi sizce girmesem mi çok mu erken olur?
myavocado 1prens1prenses_ hafta hesabı eşiniz ile ilişki gününe göre değil, son adet tarihinizin ilk gününe göre yapılır. Tüm dünyada herkesin bu şekilde yapılıyor, 9 değil 12-13 haftalıksınız siz erken değil o yüzden.
HazelSeren 1prens1prenses_ ee adet tarihi önemli diyolarda benimde şuan adete göre 10 haftalık oldu ama 15 agustosta gıttıgımde bebek 7 haftanın içinde dedı şimdi çocuk 7 haftaysa ben 12 haftada taramaya gıtsem cocuk 10 haftalık bıle olmuyor benım ne sacma seyler
myangelson 1prens1prenses_ evet önemli olan adetin ilk günü hesaplanır ama sizin geç döllenme olmuşsa ona göre tarih belirlenmesi gerekiyor. Ama siz hamile kaldığınız günden hesapliyorsaniz doktorun dediği dogru. Hamile kalınan günden değil adet tarihinden hesaplanır Bende de geç döllenme olayı var doktorlar kendisi tarih verdi. Geçen muayeneye gittiğimde 9+2 haftalıkti 3 hafta sonra 12 haftalık olunca ikili test için gel dedi
Mom2123 myavocado Benim adetim ben bildim bileli düzensiz. Mesela en son adetim Mayıs’ta oldu ama ben doktorun dediğine göre 7 haftalık hamileymişim. Hafta hesabı son adete göre olsaydı ben şuan 13 haftalık hamile olmam gerekmiyor muydu? Ilk hamileliğimde de aynısı oldu. 3 ay adet görmedim, öğrendim ki 6 haftalık hamileymişim.
myavocado Mom2123 adet düzensizliği, geç döllenme gibi durumlarda olur tabii. Ben yanlış anladım sizi, ben doktor haftanız 12 dediği halde siz ilişkiye hire hesap ediyorsunuz sandım, doktorun öyle dediğini anlayamadım.
myavocado Mom2123 😅 ay pardon ya, ama ben sanki sorudan anladığım doktor ve sekreter sata göre ilerliyor geç döllenme v.s. yok gibi, post sahibi ilişkiden hesaplıyor
1prens1prenses_ myavocado hayır ilişkiden değil öncesi adet oldum ya ilk gün eşim hem yanımda değildi hemde ilaç kullanıyor ldum yazz diye doğum kontrol hapı yanı bıraktım eşim geldi hamile kaldım 🤣
Aslaninannesi_ HazelSeren canım bende bunu anlamadım benim hesabıma göre 10 hafta ama son adete göre 12 hafta oluyor 😀 bende cuma günü girdim ikili taramaya
Aslaninannesi_ Canım zaten ikiliye baktığında orda ölçümlerle söylüyor bende 11+5 biliyordum 12+1 dedi mesela ve küçükse ölçümler uygun değil diyip başka zamana çağırabilir