Arife3507 Kanda eGFR normali 90-120 benimki 142 İdrarda yassi epital 0-5iken benim 16 Hemogram 50-70 benim 78 cikmis Kusura bakmayin bugun doktorum bebegin bobreginde genisleme oldugunj soyledi ve detaylida daha iyi bakilacagini soyleyip perinagolojiye gonderdi sonucumu 2 gun sonra doktora gosterecegim onzamana kadar dayanamadim. Netten baktim ama cok anlamadım. Anlayan birileri varsa bu yuksek olanlar ne anlama geliyor
Ozderr Arife3507 biraz idrar da enfeksiyon cıkmıs kan değerlerin yukselmis bu sebepten Bi de böbrekler normalden fazla calısıyor galiba
Zhraagk Kan böbreklerin ne kadar iyi çalıştığını ve böbrekteki hastalığın hangi evrede olduğunu belirlemek için yapılan bir testtir. 2.si idrar yolu enfeksiyonu olabilir onuda bol su içerek atlatırsın Hemogram ise beyaz kan hücre sayısı, trombosit sayısı ve varsa anormallikler gibi diğer parametreler hakkında bilgi verebilen tam kan sayımı verir. Bu testle; enfeksiyonlar, hastalıklar ve anemi gibi diğer bozuklukların varlığını görebilirler.